Helpdesk
Hieronder staan de meestgestelde vragen omtrent de verkoop van een ticket. Bekijk ook de veelgestelde vragen pagina voor alle vragen. De vragen en antwoorden die hieronder zijn weergegeven zijn met betrekking tot de verkoop van tickets. Kom je er echt niet uit? Raadpleeg dan ons contactformulier.
Zijn er nog tickets te koop?
Bij de tickets van Minor geldt op=op. Of er nog tickets te koop zijn kun je makkelijk controleren door middel van de link van de online bestelling. Kun je hier nog kaarten bestellen? Dan is Minor (nog) niet uitverkocht.
Nee, een ticket hoeft niet op je eigen naam te staan.
Het is dus niet erg als de naam van je ouder(s)/verzorger(s)/vriend(in) op het ticket staat.
Wij scannen het ticket bij de ingang en controleren daarbij alleen of het een geldig ticket is. Daarnaast controleren we je legitimatiebewijs.
Indien Minor (helaas) niet door kan gaan vanwege het coronavirus, blijft het gekochte ticket uiteraard geldig voor de eerstvolgende editie.
Ook is het in dat geval mogelijk je geld terug te krijgen. Bij online tickets worden enkel de ticketkosten vergoed (en dus niet de service- en transactiekosten).
Ticket(s) uitprinten?
De tickets die online worden aangeschaft raden wij aan om uit te printen. Het kan namelijk zijn dat ons ticketsysteem de QR code niet goed leest via een mobiel telefoon.
Waar kan ik een ticket kopen?
Tickets zijn online te koop via deze website.
Voorheen waren tickets ook op fysieke locaties verkrijgbaar. I.v.m. het coronavirus is dit helaas niet meer mogelijk, om fysiek contact zoveel mogelijk tot een minimum te beperken.
Hoeveel kost een ticket?
Een ticket voor Minor kost 4 euro. Pas op: bij een online bestelling worden er extra kosten in rekening gebracht.
De servicekosten bedragen €0,32 per ticket en de transactiekosten bedragen €0,35 per bestelling.
Ik kan niet afrekenen?
Geen paniek! Wij raden u aan via een laptop/computer tickets te kopen. Via een mobiele telefoon kan de ‘betaling’-knop niet zichtbaar zijn. Mocht u dit ervaren klik dan hier.
Ik ervaar een ander probleem.
Geen paniek! Wij helpen u graag verder. Benader ons via het contactformulier, Instagram (Direct bericht), Facebook (Direct bericht) en/of via info@minorhelmond.nl.